Психологиялық қызмет
2018-2019 оқу жылы
Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
-
оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін- өзі тәрбиелеу және өзін -өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
-
психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
-
психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
-
оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау;
-
психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата –аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
-
білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Жоспарды құру барысында мына тізімдегі нормативтік құжаттар ескерілді:
· ҚР Конституциясы
· ҚР бала құкығы туралы заңы
· ҚР «Білім туралы» заңы
· ҚР білімінің даму концепциясы
· ҚР «Неке және отбасы» заңы
· Психологтың этикалық кодексі
· ҚРБілім және ғылым министрінің 2011ж. «20» желтоқсан №528 бұйрығы
Өз жұмысына педагог – психолог ҚР Президентінің Жарлықтарын, білім беру саласын басқаратын барлық деңгейдегі органдардың шешімдерін басшылыққа алады.
Біздің негізгі мақсатымыз: Қазақстанда өзіміздің Ұлттық психологиялық қызметтің жүйелі, нәтижелі болуына үлесімізді қосу.
Жұмыс бағыттары:
· Психологиялық диагностика (анықтау)
· Мақсаты: Оқушының жас ерекшелігіне қарай психологиялық деңгейін анықтау.
· Психологиялық коррекция (түзету)
· Мақсаты:Оқушының психологиялық дамуында кездесетін сәтсіздіктердің алдын алу.
· Психологиялық консулътация (кеңес беру)
· Мақсаты:Оқушының психологиялық даму деңгейіне қарай кеңес беру,көмек көрсету.
· Психопрофилактика (алдын-алу)
· Мақсаты:Келеңсіз жағдайлардың алдын-алу жұмыстары.
· Ағартушылық:Өз білімін,біліктілігін жан-жақты көтеру.
Іс-әрекет |
Әдіс-тәсіл |
Сынып |
Өткізілетін орын |
Қыркүйек |
|||
Диогностика
|
«10 сөз», «Бейнелі ес» «Бурдон тесті» (фигура) «Артығын алып таста»
Суреттік тест Люшер «түстер әлемі» Суреттік тест
Сауалнама Нежнова
|
1
|
Ата-ана, сын.жет кеңес
|
Консультация
Профмлактика
|
«Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық көмек» «Бейімделуге тиімді көмек шаралары»
|
1
1,5
8 |
Ата-ана жиналыс
Ата-ана жиналыс |
Оқушы психологиясын қалыптастыру |
Баяндама |
Педагұжым |
жиналыс |
Қазан
|
|||
Диогностика
|
Сауалнама 14 сұрақ Кондаш,Филиппс Эмоционалдық-түстер үйлесімділігі СБА Айзенк (экспрес диогнос) Штур,Равен
|
5 5 2-6 7-11 5,6 3-11 2-11 |
Ата-ана. ұстаздар кеңес |
Профилактика
Ағарту жұмысы ► МППК
|
конселиум |
8
1,5 |
Пед.жиналыс |
Қараша
|
|||
|
Тест 10 сөз Тест Филиппс Басса Дарки Жасырын сауалнама сауалнама |
2 2 9,10 2-11 9-11
|
Пед кеңес |
|
Тренинг |
Педаг ұжым |
Отырыстар |
Желтоқсан
|
|||
Ағарту жұмысы
|
Сөздік-логикалық, есте сақ/у Голланд, қызығушылық картасы. ДДО
«Баспалдақ» Щур.В.Г
кеңес
тренинг
|
3 7-9
2-5
4,9
11 |
Ата-ана жин Оқушылар
|
Қаңтар
|
|||
|
Цветопис Е.Ф.Бажин Спильберг Гит МЭДИС Теппинг тест
Тренинг
Есте сақтау,ойлауды дамытатын жаттығулар
«Балаңызға мамандық таңдауда қалай көмектесу керек?»
|
1-4
4 1 4,5
2,4
9,11 |
Ұстаздар қауымы
Ата-аналар |
Ақпан
|
|||
(сұраныс бойынша) Психологиялық апталық
Эксперттік және диагностикалық кеңес беру |
Ржичина «Өзіндік баға деңгейін анықтау» Ковалев Эмоционалды-түстер үй. Л.Тарабакина Стресс
«Стресттен шығу жолдары» «Егер балаңыз агрессиясыз өссін десеңіз» |
7-9 9 7,8,9 9-11
2-9 |
Ата-аналар |
Наурыз
|
|||
Эксперттік және диагностикалық кеңес беру «Емтиханға дайындық» кеңестер,ұсыныстар |
Ряховски Пантелеев С.Р
|
7-9 11 9,11 |
Ата-аналар |
Сәуір
|
|||
(сурет бойынша)
Депрессиялық деңгейдi анықтауға арналған тест. Эксперттік және диагностикалық кеңес беру «Стресс туралы түсінік, оның белгілері» |
Лусканова Л.Г |
4
9,11 |
МО отырысы
Сынып жетекшілері
|
Мамыр
|
|||
Бастауыш сынып «Мен бесінші сыныпқа өтемін» Психоағарту ҰБТ-ға дайындық Жыл бойы профилактика
«Педагогтың кәсіби психологиялық денсаулығы
Коррекция
|
Нежнова Графикалық диктант Үйшікей Овчерова әдісі
тренинг
Тренинг,жаттығулар СӨС
тренинг
Тренинг Тренинг тренинг
Коррекциялық дамыту сабақ Фатима Байзақова Г.К.Селевко
|
0
4
2-11 9 Ұстаз
2-4
5 9-11 |
Сыныптан тыс |
Психолог: Күнбазарова Ж.Р